Sibelimm03
Benim böyle adet sökülür gibi bir akıntım oldu az önce. Özür dileyerek söylüyorum baya tatlı kaşığını dolduracak kadar jel beyaz kıvamda bir parça gördüm. Kokusuzdu. Bugün kontrolde her şey yolunda dedi doktor. Korktum. Sizde böyle bir durum oldu mu