Lykiav Kizlar kasıklarımda ağrı ve akıntım var. Yumurtlama olabilir mi? Yoksa son ilişkiden 7 gün geçti hamilelik belirtisi mi?
Sergul1425 Lykiav aynı belirti bnde de var akıntı ile birlikte bnm de 30 Nisan bu kasar geç yumurtalama olabilir mi acaba
Feyzam199 Lykiav aynı şekilde agrim oldu yumurtlama donemim oldugunu anlayip değerlendirdim ve hamile kaldim, kasiklarimda ağrı vardı güldüğümde bile rahatsız ediyordu
lilyum_ Lykiav yumurtlama veya çatlama olabilir. Regline daha cok varmış yakın bir tarih olsaydı gebelik olabilirdi belki. Ovulasyon testi yap istersen
lilyum_ Feride_01 senin günün daha yakın seninki gebelik belirtisi olabilir belki. Bi kac gun sonra test yap istersen
Feride_01 lilyum_ regl nin geçmesini beklemeyim mi acaba ama göğüste ağrı yok sadece bel ve kasıkta var çok azda akıntı
HifaVera Feride_01 Bendede aynı durum bel kasık ağrısı ve beyaz akıntı var ama adetim 7 mayıs ta acaba ne olur 🤔
HifaVera Feride_01 Çok üzüldüm benim birtane kızım var 3 yaşında geçen senede düşük yaptım 2 buçuk aylık hamileydim İnşAllah bu defa olur 🤲🏻
Feride_01 HifaVera anladım canım ben korunmadım doktor rahim temiz dedi deneyebilirsiniz dedi bakalım nasip ilk regl mi oldum inşallah güzel haberler alırız