Nehirgibi ilk gebeliğimde 11. Haftada kız diye tahmin etmişti doktorum öylede oldu. Bu gebeliğimde henüz ne olacak bilemiyorum ama bana ultrason görüntüsünden kız gibi geldi. Ya şöyle ki erkek bebekte yanılabiliyorlar çünkü bacak arasına kordon geliyor vs ama bilemedim ki yanılma olur mu 😔😔😔