rumeysa-1111 Kızlar merhaba çarşamba sezaryan oldum spinal anestezi ile şuan o kadar şiddetli baş ağrım var ki boynumdan vuruyor resmen ayağa kalkamıyorum bebeğimi emzirmeye bile kalkamıyorum çok kötüyüm ne yapabilirim lütfen akıl verin hiçbir şey fayda etmiyor
KadersizMelek rumeysa-1111 bence bir acile git yama yapılabilir bu kadar şiddetli olması senin için sıkıntı yani, vücudundan kan çekip omuriliğine enjekte ederler rahatlarsın canım, aşırı şiddetli olması normal değil
Adenala rumeysa-1111 Ben hem spinal hem genel anestezi oldum bol bol su filtre kahve nescafe bitter çikolata 🍫
Dora22 rumeysa-1111 bence acile git ben 3tane oldm şiddetli bi baş ağrısı yaşamadm tabi herkesn farklı
Alyadefne rumeysa-1111 siz ameliyat sonrası kahve falan içtiniz mi peki anesteziyi atmak için doğumdan çıkar çıkmaz?
trkylmzz09 @rumeysa-1111 filtre kahve 2si bi arada bide bol su tüketimi canım umarım biran önce geçer 🥰
rumeysa-1111 KadersizMelek ilk defa duydum bunu gidiyim bari çünkü gerçekten çok kötü boynumu hareket ettiremiyorum ağrıdan kalkamıyorum yerimden acaba acılı bi durum mu bu
KadersizMelek rumeysa-1111 sıvı alımına ve cafe in tüketmeme rağmen tabi parol da içiyorsundur tüm bunlara rağmen geçmiyorsa ve özellikle ayağa kalkınca dedin ya aklıma yama işlemi geldi, bir kaç arkadaşıma yapıldı yani. Gidersen yaz canım
Seac Adenala bimde satılan bitter çikolata ile nescafeyi üstsüz iç 1 ay önce bende yaptık felaket ağrıyordu ama çok şükür 4 gün yapınca onları rahatladım