3_oglan_annesi Skck doğum yapmdm ama Alper Türkoğlu gidiytm randewu buldkca bukamdkca farklı doktrlara bakiyrm iyilre denk geldm hep
Lykiav Skck kızımı orada sezaryenle doğurdum ikinci olursa onu da cam ve sakira da dogurucam. Siz anlayin 😁 hiç düşünmeden gidin
3_oglan_annesi Skck ewet ama arada odadan çıkıyor denk gelirse ii gelmese asistan bakiyo yanındaki asistanda iyiydi