Evet canm bazen bilemiyoruz ama geç değil önlem almaya çalış ben de senin gibi bilememişdim ve cahilce davranıp geçer demişdim zamanla okadar büyüdü ki ilerleyen haftalarda çığlık attırıyordu çünkü ben hiç umursamamışdım ve morarıp olmaması gereken derecelere gelmişdi ağlayarak doktora gittim ve bana çok kızmıştı niye hiç söylemedin diye haklıydı hiç bişey diyemedim ama çok utanmıştım oyüzdende söylememişdim cahillik işte 36 haftalıktım ve yardım edin dedim beni genel cerraha yönlendirdi sen bunun bu haline iyi dayanmışsın doğurursun bugün dedi dediği gibi operasyon olacak zama olmadığı için akşama ağrısından doğum yaptım yani burda şunu anlatmak istedim canm hafife alma benim yaptığım hataya sakın ola düşme çok can acıtıcı bişey ve dereceleri varmış ben kendimi kanser edecek duruma getiriyormuşum neredeyse ,,, ama işte akılsız başın cezasıydı şimdi ikinciye hamileyim yine çıktı çıkar çıkmaz doktoruma söyledim herşeyi anlattım ve ilaç verdi sadece kabız olamamaya çalış dedi ve şuna 29 haftalığım ve iyi gidiyor kabız olmadan inşallah tamamlıcaz 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🙏🙏🥰