semadniz Kızlar yeni doğum yaptım normal doğum oldu , bu göbek nasıl gidecek korseyi ne zaman takacağım
ipeklinaismom semadniz sezeryan yaptım 4 gün sonra kontrole geldim dikiş gerine gelmicek şekilde karın korsesi takabilirsin dedi siz normal doğum takabilirsiniz bence
mombarbie_ semadniz lohusa kontorlunuze gidince doktorunuza danışarak takmanın en doğrusu olur gobeginizde 1 2 haftaya iner