Zeyasln 6 yıldır kadın doğum doktorum aynı nereye giderse oraya giderim beni,hormonlarımı,düzenimi,dosyamı.testlerimi,aşılarımı en iyi bilen kişi o şuanda gebeyim beraber devam ediyoruz 1 psikiyatri 2 kadın doğum doktoru çok önemli ve devamlılık gerektirir özele zaten kd doktoru için gidiyorken doğumu gidip devlette yapmak doktoru götüremiyorsun sonuçta benim için çok anlamsız geldi