Melo_06 Kızlar su gibi akıntı geliyor daha doğrusu akıntı mı yoksa suyum mu bilmiyorum şeffaf kokusuz az az suyum olabilir mi
Sema1818 Melo_06 su gibiyse bence bir acile git canım gözük nolur nolmaz sancın falan var mı bende 39 haftadayim.
07Tugce Melo_06 akışını kontrol edebiliyor musunuz edemiyorsanız suyunuz gelmeye başlamış olabilir peçete koyun kontrol edin devamı geliyorsa suyunuzdur
Ezgianne Enfeksiyon olabilir benim de 2 3 haftadır öyle sıvı geliyor doktor enfeksiyon dedi 39+3 hamileyim
Ezgianne Melo_06 bebeğin hareketlerini takip edin eğer hareketleri normalse sizin de kan vs yoksa beklenebilir bence