Aylasrsn gecen eşimin arkadas eşi dogum yapmıstı onu ziyarete gittik , gece cok az sancım geldi bi kaç cm acılmam vardı hastaneye gittik orda sancılarım çok sıklaşmadan epidural yapıldı ama bu defa uyusukluktan kendimi sıkamadım ıkınamadım uyustum resmen dedi ,bebek riske girer diye kokrktum agladm sezeryana alındım dedi ondan sonra ben biraz korkmaya basladım acıkcası, baska olan birileri aydınlatırsa sevinirim