parsanasi Merhaba kızlar🫶🏻32 haftalığız miniğimle👼🏻 Ödemimden çok şikayetçiydim. Bugün testte protein kaçağı çıktı🥺Yarın tüm gün idrar toplama yapacağım. Başından böyle bir şey geçen var mı? Neler yaşadınız?
Bebitom72 parsanasi tuzu, hamur işlerini direk kesin bende aynı şikayet ile gitmiştim. Gebelik zehirlenmesi geçirdiğimi öğrendim.
Bebitom72 parsanasi tuzu, hamur işlerini direk kesin bende aynı şikayet ile gitmiştim. Gebelik zehirlenmesi geçirdiğimi öğrendim.
Hamilebirisi_06 parsanasi bende yaşadım belirli bir sınırın altında olunca sıkıntı olmuyor bir kaç kez doktorum takip etti riskli bulmadığı için sıkıntı olmadı
parsanasi Son bir kaç gündür normal, ama öncesinde 15-8, 15-10 olmuştu doktor sabah akşam ölçüp not almamı istedi
Btlbet parsanasi bende de bugun aynısı oldu ama dikkat et dedi sadece doktor.tansiyonum 10/7 baZen 13:7 oluyor.ıns zamanında gelirler.size ekstra birsey dedi mi
parsanasi Btlbet Tuzu tamamen kesmemi söyledi bir hafta boyunca sabah akşam tansiyon takibi yapmamı istedi birde bol bol yumurtanın beyazını yememi istedi