Eternal_8 Bebeğim 9 günlük ve iki gündür gaz problemi yaşıyoruz. Karnı sertti bu akşam uyuyamadı ağladı hep.. nurse harveys gaz damlası iyiymiş fakat 9 günlük bebek kullanabilir mi bilginiz var mı? Acile gidip danışmalı mıyız ne yapsak şaşırdık
Iremkoko Eternal_8 kullanabilirsin tabiki zaten yenidoğanda gazlı oluyo bebekler büyüdükce gaz problemi olmuyo büyükken kullanan yok galiba😁😁
Iremkoko Eternal_8 gözetim altında yüz üstü yatırırsan rahat cıkartır ama uyumayın sakın o şekilde tehlikeli malesef 🍀🙏🏻
mombarbie_ Eternal_8 tabiki kullanabilirsiniz ise yaramazsa diğer markaları ise yarayani bulana kadar tek tek denemelisiniz her marka her bebiste ise yaramiyor
teachermom1 Eternal_8 Evet kullanır. Günde 5 damla 3 kere kullanın. Güne bölün sabah, öğle, akşam şeklinde. Onun dışında ama her beslemede mutlaka gazını iyice çıkarın yaklaşık 5 dk kadar sırtına pıt pıt yapın.
gamzosgamzos Eternal_8 sab simplex çok iyi geliyor ben 2 kızımada kullandım emziriyorsaniz günde 2 3 fincan kimyon çayı içebilirsiniz