İyi akşamlar güzel anne ve anne adayları bu 00 itibari ile tam 27 haftalik olcaz. Neyse kızlar daha öncede demiştim eşim şehir dışında diye bugün oğlumu gorumceme bırakıp markete gittim arabayla gittim ama yürüyerek geldim yaklaşık yarım saatlik yol bebek arabanı kenimlde birlikte götürdüm aldıklarımı ona koyup geldim çok yoruldum terledim belim ağrıdı kramp girdi karnıma yaklaşık 2 saatir su içiyorum çikolata yiyorum ama hareket yok bisi olmuş mu acaba çok korkuyorum pazartesi saglik ocağında takibim var sabah erkenden gidicem. O zamana kadar rnasil dayancam bilmiyorum. Bide kızlar karnım hafifçe bi sağa gidiyor bi sola gidiyor çok içinde çok hafiften sanki su dalgalanması var ya öyle oluyor acaba hareket mi lütfen içimi aydınlatın