Betul_sevinc bekarken kıloluydum adet duzensızlıgı hormon yukseklıgı ne ararsanız vardı masallah:)
Sonra kılo verınce ılk bı ıkı ay sekteye uğradı regl sonra acayıp duzenlı oldu şubatın sonunda evlendım nısanım sonuna doğru 1 aylık hamıleydım🥹
doğumdan sonra kaybettik ama kılo verıp hamıle kalanlardanım:)
sonra kılo aldım regl hormonlar alt ust oldu 2 aydır fıt bı fızıge sahıbım şükür ki gecen ay 10 gun geç ama ılacsız adet oldum, bu ayda Goguslerım ağrıyor yine ilacsız olurum dıye düşünüyorum ınsallah gebelıktır ama pcosun korktugu tek şey zayıflık