obirannea bnmde ilk spinaldi ama şmdi korkuyorum ilki özeldeydi hiç tereddüt etmedim doktorum çok iyiydi bu devlet hastanesinde muayeneye gidince hemşireler olsun sekretelerler olsun çok sert soğuklar özel öyle değil çok ilgililerdi soğuk soğuk suratsız bi şekilde doğuma girerlerse bnde gerilirim zaten korku var hissettim diyen çok insan var ondn korkuyorum çok kansızım ondan korkuyorum o yüzdn genel istiyodum uyuyum uyanıym herşey bitsn istiyodum ondada anne hemn kendine gelemiyomuş hemen emziremiyomuş bebeğime yazık ya spinal olcm mecbur ☹️