1hamle 1 hafta önce bebeğin boyutu 4mm idi 6 haftalık dendi bu hafta yine 4mm 6 haftalık dendi bebek bu hafta hiç büyümemiş kalp atışı dinleyemedik bu durumu yaşayıp sağlıklı bebeği olan var mı
snowglobe 1hamle Şuan çok çok erken. Doğuma kadar 2 ileri 1 geri olur sürekli yada tam tersi. Ama sizin ki çok küçük bi şey demek ancak doktora düşer
Ftmaa28 1hamle geç döllenme olduysa başta anlayamayabiliyolar bana da iki kez öyle dendi sonra düzene girdi doktora sorsaydınız keşke geçende de aynı demiştiniz niye böyle diye sormaya çekinmeyin içiniz rahat eder
Mayismom 1hamle ben 3 haftalıkken öğrendim keseyi bile 5 hafta 5 günlükken görebildik. Sonrasında geç döllenme vs dediler ve yaklaşık 2-3 hafta boyunca bebek 5 haftalıktı. Biz de çok endişelendik ama şükür şuan 36.haftamızdayız 🫶 bir sorun oluşmadı bizde
BusraaZeynep 1hamle ultrason cihazlarından bile farkediyor kalbinizi ferahlatın dua edin Allahım sağlıklısını versin cümlemize inşallah
1hamle Ftmaa28 Sordum zaten ama bir şey demek için erken bu haftada kalp atışını duymalıydık dedi pazartesi günü doppler ultrasonla bakacaklarmış ama çok telaşlandırdılar bizi umutsuz konuşuyorlar
1hamle Mayismom gerçekten mi içim rahatladı birazda olsa kalp atışını duymayınca biraz umutsuz konuştu doktor
Mayismom 1hamle bizim de kalp atışı baya sekteye uğradı ve 6 hafta 6 günlükken duyabildik. Her doktor bir olmaz kimisi negatif olabiliyor sabırla beklemekten başka çare yok umuyorum ki herşey gönlünüzce olur 💐
Kelebekmisaliihayat 1hamle kalp atışı için 9.haftaya kadar beklenebiliyor. Ben 7 haftalikken duymuştum. Geç döllenme olmuş olabilir. Sabırla bekleyip bolca dua edin. Rabbim güzel haberler almayı, evladınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸