Mucizemses Kızlar açlık tokluk şekerime bakılmıştı doktor normal gördü ama 50 mg lık şeker yüklemesi yapıp emin olalım dedi 144 çıkmış sonuç yüksek buldu 75 lik yada 100 lük tekrar yapalım dedi 140 a kadar olması gerekiyormuş sizce riskli mi kafama takıldı
busbus14 Mucizemses ben de 50lik içtm 144 çıkmıştı tokluk doktorum şeker hamur işi yasak dedi sınırın azcık üstünde zaten yemene dikkat ettiğinde düzene giriyor
Mucizemses busbus14 bende öyle bi öneri sundum dikkatli beslensem dikkat etsem diye daha cevap vermedi tekrar bi içecek daha içmek istemiyorum gerçekten
busbus14 Mucizemses evde kendinde takip edebilirsin aslında yinede takip tam teşhis için 100lük içiriyolar benim doktorum gerek görmedi sadece