iremtrvrd Dün çatı muayenesinde nişanım geldi ve 4-5 cm açıklık var doğum başladı dendi ama ne nst de ne bende sancı var hala bekliyorum. Bu durumu yaşayan var mı
Canan-06 iremtrvrd canım kızmda 4 cm açılmam vardı sancım yoktu yatışımı yaptılar sabahına doğurdum rabbim sağlıkla aldırsın kucağına
iremtrvrd Beni eve gönderdiler sancın olunca gel dediler dün sabahtan beridir bekliyorum herhangi bişey yok
Beyzatls Saat 19.00da 41 haftalık hastaneye gittim 4 cm açıklık ve hızlı ilerliyo su da gelmemişti ama sancı yok gece 00:10 da doğurmuştum açıklık olması güzel
Beyzatls iremtrvrd yok yok açılma iyidir millet açılma olması için neler yapıyo 36. Haftada benim 2cm di 40a kadar 3.ye gebeyim bu arada