Bencede yaş aralığı ideal. Bende sizin gibi cesaret edemedim hep erteledim pandemi dönemi, çocuğumun okulu derken erteledim bu sefer 2 seneye yakın olmadı şimdi kizim 9 yasinda ve ben hamileyim. O hayatının en zorlu dönemine başlayacak orta okullu olacak. Bizde yeni bir bebek telaşı olacak. Yaş farkı açıldıkça kardeşler arası paylaşımda az olacak. Benim için çok geç ama sizin için tam zamanı Allah herkese gönlündekini nasip etsin