Kızlar ben bebek yaklaşık 5 aylıkken annemin acilleşmesi üzerine hastaneye gittim. Doktor tomografi dedi. Annemde odaya girecek durumda değildi. Mecbur ben koluna girip içeri soktum. Dışarıdaki sağlık görevlisine söyledim ama bilgisayar başında oturuyordu hamileyim dedim sorun olmaz dedi. Neyse annemi yatırdık masaya ben direk çıktım çok sonra başlattı hemşire. İşlem bitince de içeriden almaya girdim. Çekim tamamlanmıştı. Bu arada asla yürüyecek halde değildi yanımda kimsem yoktu hatta orda düştü kendi başıma kaldırmak zorunda kaldım neyse kafama takılan şu cihaz çalışmıyordu işlem bitmişti ama oda da olmamında bana bir zararı olmuş mudur? İçeride gala radyasyon kalmış mıdır ? Kaç aydır kafama takıldı burda da okuyunca daha evhamlandım. Mecburiyetten çektiren bile oluyor diye biliyorum ama yine pimpirik yaptım bilenler yardımcı olabilir mi aramızda belki sağlıkçı vs vardır 😔 yani asla zararı olmaz diye doktora bile sormadım. Zaten doğum yapmak üzereyim bilmiyorum son zamanlarda hormonlarında etkisiyle zaten bebeğimde gelmiyor kafama takar oldum…