Rgmss Kızlar 35+1 deyim, vajinamda agrı hssedıyorum.Dokundukca ayaga kalktıkca agrım cok hissettiriyor kendini.Bebegim artık asagı dondugu ıcın agrı normal mi baska bir sebebi olabilir mi?
Melikekl Rgmss günü gününe aynıyız seninle bende de aynı problem var özellikle kasığımdan adım atamıyorum ayağa kalkınca kafasını oraya sıkıştırmış ondan kaynaklı
Gizemzumra Rgmss ay dünden beri bende de var vajina kemigim çok ağrıyor ozellikle yürüdükçe ayaga kalktıkça daha çok ağrı hissediyorum 36 haftalıgım bende rabbim yardımcımız olsun
Filiz-kkn04 Rgmss bende 35+5 deyim tek taraflı mı agrı tek taraflıysa normalmış benimde sol tarafım ağrıyor
_handan91_ Rgmss Bende 34+6 dayim ayni baski bende de var gecen haftadan beri cok fazla. Kafasi asagidaymis, normalmis. Ama artik hareketlerimde cok zorlaniyorum. Vajinada baski ayaga kalkarken cok fazla ve cok hareketli bu siralar. Korkmuyo degilim 😵💫
Rgmss Filiz-kkn04 benm on kısımdan agrım var tam ust tarafından, oyle yurutmeyecek kdr cok degıl ama yine de huzursuz hssettırıyor
Fundahakanb Filiz-kkn04 ben de 35+ 5 im . Ağrılarımdan yürüyemez oldum . Az öncede sancı gibi bişiler oldu sanki alta doğru . 2. Hamileliğim ilkinde böyle olmamıştım hiç
YldrmNUR 35+5im kafası aşağıda ama kanalda değil bende ağrı sızı hiç bişi yok yaa. Umarım 40. Haftayı beklemem