Ayse-2023 ben 39+4’de “activating labour” diye yabancıların bir videosu var onu yaptım Allahıma şükürler olsun bir rahat geçti doğumum yalnız video doğumu başlatıyor alttaki yorumlarda da herkes bunu yaptım ertesi gün doğurdum vs yazmıştı (doktorunuza sorun tabii ki) sonra ben de deneyim dedim ağır hareketler değil zaten ve 40’a gelmek üzereydim bir gün yaptım ertesi gün devam ettin akşam 23.00 gibi sancım başladı sabah 10’da doğru o kadar rahat ve kolaydı ki doğumum artık o videodan mı bilmiyorum ama ben tüm hamileliğim boyunca hiç oturmadım hep iş yaptım çalışmıyordum o zamanlar hep hareketliydim bir kere sabah uykusu yaptığımı bile hatırlamam çünkü normal hayatımda da böyleyim bence hep hareket halinde olunmalı bebek de sağlıklı tam kilosunda doğdu ve sadece 8 kg almıştım. Activating labour videoları doğumu başlatıyor ve alt kasların doğum için gevşemesini sağlıyor doğumum ondan mı rahat geçti yoksa başka bir şeyden mi bilemem ama doğumumu başlattı ona eminim çünkü nst’de tık yoktu her gün giriyordum son hafta olduğu için. Doktorunuza danışmanız en mantıklısı.