Arkadaşlar merhaba 12.haftama girdim dün kanamam oldu devlet hastanesi gittim bebek iyi dedi alttan muayene yaptı baya kanamam oldu bugün kendi doktoruma gittim plesenta kanıyormuş pregestan dex 25 mg yazdı günde 4 tane karnına yap dedi ve günde 3 tane progestan 200 mg verdi böyle olup sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alan var mı