Dlk51 aynı hafta aynı gündeyiz açılma sancı yok ne yapıcan bende bilmiyorum suni sancı istemiyorum bebek için benim görüşüm iyi değil strese girmesi vs ve suni sancının garantiside yok doğuracaksın diye burada 3 gün suni çekip sezeryane dönenler var keşke direk sezeryan deseler açılmam yok çünkü