Aysebayrak Selam güzel anneler Allahım nasip ederse 31+1 olduk, kızımın ismini Zeynep Gülce düşünüyoruz sizce iki isim birbirine uyumlu mu yanyana yakışmış mı 😊🥰💜
Damla Aysebayrak gülce ismini çok severim Zeynep ismi de anlamından dolayı çok hoşuma gider ikisi de çok güzel
Aysebayrak cLearQueen benimde gönlüm biraz daha gülceden yana eşimde zeynep gülceyi çok istiyor, tesekkur ederim cevabınız icin😊
yssmom Aysebayrak bence harika bir isim bir arkadasimin kizinin ismide zeynep gulce asiri tatli benceee 😍😍
yssmom Aysebayrak asla degil cok akilli,hatta kardeside var 5 yasinda olmasina ragmen tam bir abla asla kiskanclik ve huzursuzluk yaptigini gormedim tabi egitimlede ilgisi var ama zaten ismi cok naif anlami cok guzel bence degistirme:)
Aysebayrak yssmom bende öyle düşünüyorum Gülce isminin naifliğini seviyorum 😊 çok teşekkür ederim cevabınız için 😍💜