Almad Yaa çok yakınız 🥰 ben toros marka yiyom güveniyorum yani o yüzden iyi pişirip yiyorum , yani her gün sucuk yemiyoruz sonuçta ya 🙈🥰🤷♀️ kendini hiç kisitlamayip herseyi yiyenlerde var masAllah çok sağlıkli doguyolar 🥰😅 Allahin taktiri ya aşırı yemek değilde canınız çekince guzelceeee pişirip yiyebilirsiniz bence , doktorunuzda sorun bakalim🤷♀️🥰🥰