Esmasinn Bugün kan verdim 45,74 çıktı hamile miyim? Evde testte yaptım pozitif çıktı silik ama belli bir şekilde
Youngmotherr Esmasinn tabi ki hamilesin hayırlı olsun iki gün sonra yine verin artış iki katı olursa ya da %60 artış olursa sağlıklı gebeliktir sağlıkla gelsin 🤍
myavocado Esmasinn hayırlı olsun 😊 benim de testim silik, betam 47 idi öğrendiğimde, hemen kadın doğumdan randevu alın pazartesiye artışı takip etmek için beta ölçerler tekrar