Arkadaşlar pazartesi 9da yatışım yapılacak öğle arası da alırım dedi doktor ama onun dışında pek bir şey demedi sadece gece 12’den sonra bir şey yeme dedi. Spinal olacak. Benim sezeryan öncesi yapmam veya yapmamam gereken yememem gereken şeyler var mı? Özelde olacak doğum. Gece 12den sonra yeme dedi ertesi gün öğle arası olacak sezeryan ben o saate kadar aç mı kalcam? Sonrasında ne zaman yiyeceğim nasipse? Çok korkuyorum heyecan da yaptım. Kızıma sağlıkla kavuşmak tek dileğim. İnsülin de kullanıyorum inşallah hayırlısı ile gelir geçer. Kayınvalidem annem eşim yanımda olacak kısmetse.