Kdz bizde de biraz öyle ilk oğlumda bi akrabamız vefat etti onun ismini koydular Halil. Yine güzel sağlıklı olsunlarda isim önemli değil , eşim şimdide babamın adı diyo o yüzden yanına ikinci isim olsun istedim Halil tek de güzel seslenirken hoş, Müslüm biraz ağır diye Müslüm emir koymayı düşünüyorum.