ysmn_kck17 merhaba, benim de kalp seklinde rahmim. 16 haftaya kadar kanama yaşadım hala ilaç kullanıyorum sanırım bir süre de devam edeceğiz. Doktorum sezeryan uygun olacak senin için dedi bana kontrolümde ben doğum şeklimi özellikle sorunca. Siz normal mi doğum yaptınız sezeryan mi oldunuz? Bebeğiniz küveze girdi mi acaba kaç kilo doğuyor ortalama? Surekli kafamda bu sorular