Umudumm06 Mrb kızlar şükür bizede nasip oldu dogum hikayemi yazmak. Biraz zorlu ama sonu rahat güzel biten bi son oldu. Vajinımus hastası biride anne olabilir demeyin oluyormuş. Evliliğim ilk gününden itibaren hep zorlu bi ilişkimiz vardı eşimle 🙈Daha doğrusu biz ona birliktelik bile diyemiyorduk ama asla da pes etmedik 🙈evliliğimin 8. Ayına kadar hep böyle devam etti ve sekiz ayın sonunda regl olmamıştım ve 3 gün bekledim ama hiçbir ihtimal vermedim ve test yapmaya kadar verdim ve test ben şok olmuştum oysa hiçbir umudumuz yoktu ve ğsonra hastaneye gittim ve 4haftalık hamileyim oysa anne olmayacagım diye ne gözyaşları dökmüştüm ve gelelim son haftalara çatı muanesi var bn vajinımus hastasıyım ona rağmen 4 kez masadan geri kalktım çünkü olmuyordu doktor hiçbir türlü muane edemiordu ve bn normal dogum istiyordum. Ve son gün 31.12 gece saat 1 gibi sancılarım başladı hafiften sabaha kadar bekledim suyum gelmemişti sabah 6 kadar bekledim sancılarım sıklaşsın die duş aldım ve sabah 7 gibi hastaneye gittim nst baglandım sancılarım. Çıkıo doktor alttan bakalım dedi ama nasıl olacak derken doktora da bşy diyemiyorum nyse yine bakamadı ve bn çok agladım dogum yapabilmem için bu şarttı doktorta oyle soylemişti nyse doktor bi kağıt yazıp yatışımı yaptı ve o gün akşama 6 kadar sancı çektim ve acılmama 2 kez bakıldı ikisinde de doktor bakamadı asistanlara sakın bu hastaya bnden başkası bakmasın dedi doktor çok iyidi ve psikiyatri doktoru da geldi konuştuk falan olmadı neyse doktor açılmama bakamıodu ve bnm sancılarım dayanılmayacak gibiydi doktor sezeryan dedi bnde paşa paşa kabul ettim malesef zaten 6 saattir actım lama falan yapılmadı bni hemen ameliyathaneye çıkardılar belimden iğne yapıldı hiç hissetmedim oysa çok korkuyodum sonra bni yatırdılar sonda takıldı onu da hissetmedim önüme bi perde taktılar solumdan iğne yapıldı sonrasını hatırlamıyorum uyumuşum dha doğrusu yarı baygın sesleri duyuyordum sadece uyandığımda oğlumun sesini duydum yarı baygın yarın ayık seklinde bebek iyi mi die sordum sonra oğlumlanbirlikte odaya çıktık daha sonra 3 saat sonra falan agrım ve sancılarım oldu tabi ama oğlum yanımdaydı 6 saat sonra yürüdüm zorlandm bugün 3 gün oldu şükür biraz dha iyiyim sadecee ara ara dikişlerim yanıo agrıo o kadar. Bu arada oğlum 40+0 3320 gr 51 cm doğdu. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.