Kubra_003 Bir arkadaşım için yazıyorum. Şuan ikizlere hamile arada kanamasi oluyor doktor dinlenmesi gerektiğini söylemiş,doktor ESTROFEM isminde hap yazmış aranız da kullanan var mı? Kimisi öneriyor kimisi onermiyor sizce ne yapmalı?
eminece93 Kubra_003 progestan hormonu arttirici bir ilac bu korkmasin hic bir zarari yok arastirmalara gore en zararsiz agri kesici parol o bile birsey yapar deniyor, estrofem kadinda progestan hamilelik hormonu yetersizliginde genelde verilir