Glsm3434 bildiğim kadarı ile eşlerden biri taşıyıcı diğeri değil ise bebeğin sma olma ihtimali yok, ancak her iki eş de taşıyıcı olduğunda bebeğin yine kesin sma olacak diye bir şey olmasa da %25 ihtimali oluyor. Zaten 2022de doktorunuz da sorun yok demiş, şu an değişen bir şey de olmadığına göre endişe etmenize gerek yok.