KurabiyeninAnnesi123 fotoğrafını atar mısınız, genelikle referans değerleri 0-5 oluyor, ona göre negatif ama laboratuvara göre farklı ölçüm değeri de olabiliyor, bir de geçenlerde burada biri 1.20 çıkan betasini bir nokta yirmi değil de yüz yirmi sanıyordu mesela, doktor bu değere nasıl negatif der filan diye sinirlenip hamile olduğunu iddia ediyordu. o yüzden test sonucunun görselini atsanız daha iyi olur, o şekilde bakalım.