Ben de 6+3de kürtaj oldum. O zaman doktorum bana durumu şöyle açıklamıştı, on haftadan küçük olan kayıplarda hiç bi gebeme bekle demem ben. Hiç beklmeene gerek yok demişti. Tabi operasyondan sonra yeniden gittğim komtrolde dedi bunu, sizde gidip rahim temizlenmiş mi baktırırsınız. Sıkıntı yoksa korunmayabilirsiniz benim dr a göre