Femay bende planlı sezeryan oldum suyum bitmek üzereydi doktorum hemen gel doğurtayim seni dedi suni vericekti çatım müsaitti sancım açılmam hic birseyim yoktu suniyi kabul etmedim sezeryan günü aldım gün çattı geldi hazırlandk çktık evden hemen yatiş verdiler hazırladılar ameliyathaneye giderken sedyede birden bacak aramdan suyum geldi dedim simdi doğuma giriceksin dedi hemşire ameliyathaneye girdik oturtular beni belimden iğne yapıcaklarmış ama ben iğneden habersizim ellerimi kollarimı öğne doğru tutular kendimi geri cekmim diye uzandırdılar hemen bacaklarımdan aşşa bir sıcaklık indi ve hissetmiyordm doktorum geldi nasıl iyimisin diye konuştuk hiç heycanlanıp panik yapmdm cok sakindim iki ellerim bagliydi oksijen verdiler başlıyoruz dedi doktorum bir yandan da müzik çalıyor şarkı söyluyorlar beni konuşturup sorular soruyorlardi cok güzel cok içten bir ortamdi bana dokunduklarini bile hissetmedim sadece ameliyat masasinı sağa sola sallıyorlar gibiydi bebegni görmeye hazırmsn dedi birden yukardan gösterdi resim cekimi oldu ten temasi yaptılar bebegi temizlemeye götürdüler 15 20 dkikaya da ben çktm doktorum ufak bir agrin olursa soyle hemen agri kesici yapsnlr dedi hic agri hissetmedim 1 gece kaldm sdce gündüz öğlen gbi çktm hastandn eve geldm kendi işimi kendim gördüm yemegimi ben yaptm temizliğimi ben yaptm bebegme ben baktm ailem bendeydi ama onlardan destek almk istemdm çnkü gidiceklerdi annem 20 lik kırkımızı çıkarıncs dönmek zorunda kaldi ama hic zorlanmdm agri konusunda da ayakta cok uzun süre kaldığim zaman dikiş yerim agrıyordu uzaninca hemen geçiyordu 😊