MelikeTank başta herkes gibi farklı isim olsun dedim sonra dedim ki
Herkes böyle düşünüyor farklılığı kalmıyor klasik olması daha iyi
İki isim koyma sebebim de bi adını beğenmezse diğerini kullansın
İsim konusunda ben çektim anlamsız bi isimim vardı kimlikte yazan
Ama aslında ezan ile kulağıma okunan daha daha farklı
Kimliğimi değiştirdim
Halime konmuş halime kalsın
Herkes farklı şey yapsaydın ne dediler dedim annem babam bunu razı gelmiş bu olsun 29 yaşımdan sonra Zeynep mi olayım 😂😂😂