Kızlar bir kaç gündür şeffaf bazen sümüksü akıntım oluyor ve belimde ağrım oluyordu bugün diğer günlerden çok daha şiddetli bi bel ağrım var ara ara sancı ve kasılma geliyor ama düzenli değil 36+2 yim zorunlu sezeryan olucam acaba doğum mu başlıyor gitmem gerek mi normal doğum başlarsa diye korkuyorum çünkü ilk bebeğimi sezeryan doğurdum ve arası çok kısa iç dikişlerimin yırtılması falan kafam allak bullak