Arzu35 özel diyetisyene gittim. Çünkü insülin direnci olan bi insana devletin verdiği rutin diyet etki yapmıyor. Şekerli gıdalar kızartmalar vs asla yok. Hamur işleri hazır yemekler abur cubur yasak. Haftada sadece bi öğün tatil yapabiliyordum. Cumartesi gününün akşam öğününde. O öğünde yine tatlı ve kızartma yok ben makarna ve canımın istediği herhangi bişey yiyordum. Yağsız peynir haşlanmış yumurta çavdar ekmeği domates salatalık la kahvaltı geçiyordu. Ara öğün oluyordu türk kahvesi bi sonraki ara öğün yeşil çay ve meyve. İlk bi hafta çok zorladı ama sonra midem küçülmeye başladı. İstesemde yiyemez oldum. Bi Cumartesi akşam öğününde dürüm yemek istedim. Normalde bayıla bayıla yiyip bitirdiğim dürümü yiyemedim mesela. Spor yapacaktım fakat vücut zaten ham. Diyete önce uyum sağlasın istedim sonra sporuda kaldırır bünyem dedim. Toplam iki ayda 6 kg verdim. Hamile olduğumu öğrendim. Bulantılar kusmalar derken 5 kg da öyle verdim. Şuan 18+3 haftalık hamileyim daha kilo alamadım. Uzun oldu kusura bakma 🙈