Sorum başlıkta kızlar, eşim doğumuma girmeyi çok istiyor, sezaryen olacağım. Ortadoğu hastanesine gidiyorum orda anestezi uzmanı kuzenim olmasına rağmen alınması mümkün değil dediler, başhekimi tanıdığımız onunla daha görüşmedik ama oldu ki alınmadı, başka alan hastane var mı ?