Kbractn Arkadaşlar 39+2 deyim henüz kızımın gelme gibi bi niyeti yok 😂 İnternete bakınca 41-42 haftaya kadar uzayabileceği ama onunda iyi olmadığı yazıyor. 40 haftadan sonra doğum yapanlar deneyimlerinden bahsedebilir mi ?
Boncukk123 Kbractn üste çıksın canım ☺️ bende 36+6 yım doktor her an hersey olabilir ama 42 yi de bulabilir dedi
yeschef-13 Kbractn bebeğin haftalık takibi yapıldığı sürece 42+ olana kadar bekleyen çok sayıda doktor biliyorum
R-E-A Kbractn 39+3 bende beklemelimiyim yoksa sezeryana mı dönmeliyim bilmiyorum. Biraz kilolu zor olabilir normal doğum dedi doktor ama ben çok kararsızım. 40. Haftayı bekleyenler bebeğiniz kilosu ne kadardı ?
Kbractn Boncukk123 bir sorun olmasın da bekleriz ama ben yazılanları okuyunca biraz stres oldum açıkçası 😟
Boncukk123 Kbractn herkesin vücudu yapısı farklı canım sen stres yapma kendine güzel düşün güzel olsun 🤲🏻🌸
Kbractn R-E-A bana da aynı şeyler dendi ben bekliyorum normal en sağlıklısı zaten o anda olumsuz bir durum varsa doktorlar sezeryana çeviriyorlarmış.
Elosdef 40+3 hiçbi doğum belirtim yok evet beklenebiliyormuş ama insan ister istemez stres olmaya başlıyor 41den fazlasını da doktorlar zaten pek onaylamıyor 40+5te bakacağız duruma inş o güne kadar kendi gelmeye karar verir 🥲
Hmsrln Kbractn 41. Haftada suni sancı ile doğuma ilk adımı attık ve 41+3 te oğlum sonunda dünyaya gelmişti🤧🤣 Son haftalar gerçekten zor geçiyor ama bir sorun olmadığı sürece beklemek istiyorduk biz.. en son suyuda çok az kalınca suni önerdi doktorum ve öylede yaptık☺️ Sizede hayırlı doğumlar diliyorum 🌺