bilgeeS korkma hiç.benim kanamam oldu 10.haftada falan.somra lekeleerşm oldu o bittim akıntılarım oldu falan ama çok şükür hiç bişey olmadı.üstelşk bunalr olurken hareket bile hissetmiyordum.dua ediyordum gerisi Allah’a emanet.senün de için rahat olsun aklına kötü şeyler getirmemeye çalış.nasiptr varsa zaten oluyor