Merve_3351 biberon beğenmemek değil de ben kızımda bi kaç biberon aldım salak gibi hepsini kullandım çocuğa birinden veriyorum ötekinden içmiyor benimki meme düşmanı olarak doğdu bazen memeyi beğenmezdi asla emmezdi günlerce sağardım bazende memeden ayrılmazdı bi biberona bağımlı olurdu hep onu arardı çok değişik bi bebekti ya bunda biberon kullanmam dedikçe alıyorum ama anne sütü kaşığı kullanmayı düşünüyorum kuş gibi kaşıkla beslicem emmezse eğer bende muhabbet kuşu var adı var limon eşim gördü diyorki limona ne aldın limona değil o karnımdaki kuşa kuş gibi beslicez aablası gibi olmucak diyorum değişik değişik bakıyor birde bu bebiş meme canavarı çıkarsa benim biberonlar elimde patlar 🤣🤣