Merhaba 23 haftalık hamileyim. İkinci hamileliğim, ilk hamileliğim de saç boyatmadım asla ama bir sakınca olmadığını abir kaç kişiden duydum doktoruma sormayı da unuttum. Hamilelikte saç boyayan var mı acaba? Çok aşırısı beyazım var boyatmak bir yandan istiyorum bir yandan da hiç istemiyorum.