iremmmuyannn canım bilinenler gibi çok çok yemek süt yapmıyor ki en güzel süt yapacak şey su bol bol su içmek gerekiyormuş diyet yapmak gerekiyor demiyorum tabi ki protein ağırlıklı beslenmek gerek ama basit karbonhidrat tüketmezsen şekerli şerbetli yiyecek içeceklere dikkat edip normal yemeğini yersen bol su içersen hem zayıflarsın hem de emzirdiğin için çabuk zayıflarsın 🌸