Merhaba kızlar bebeğimin hareketleri iyice azaldı sürekli kontrol etmekten çıldırcam artık sürekli tatlı bişeyler yiyip sırt üstü yatıp (sola yatınca hareket nerdeyse hiç etmiyor çok denedim) kontrol ediyorum ama gene de etse bile çok çok az ediyor aynı şeyi yaşayan var mı veya sizce bu normal mi bebeğimin cinsiyeti de kız