_Tazeanne bu kadar yoğun acı hissetmeniz normal gelmedi bana, akıntı varsa kadın doğumdan randevu alın belki enfeksiyon vardır veya iç dış dikişlerde Bi sorun vardır, ya da dik durup sık yürümediğiniz için kesi dikiş yerleri gergin kalmış olabilir. Bol yürümeniz lazım sezaryenin en büyük ilacı yürümek, büklüm büklüm değil ama dik yürümek.