Benimde 18 Nisan yani adetten iki gün önce 11.1 di. 21 Nisan 27.35 çıktı. 23 Nisan 40.78 ve 25 Nisan 41.51 çıktı. Moralim çok bozuk. Benimde hiç ümidim yok. İlk gebeliğimde de 7 haftalıkken kürtaj olmuştum. Boş gebelik denilmişti. 9 Ay geçti üzerinden tekrar hamile olduğumu öğrendim ilaç gibi gelmişti ama bu da böyle saçma sapan değerler. Ne kanama var ne birşey. Pıhtılaşma vardı hergun iğne de vuruluyorum fakat olmayınca olmuyor işte. Psikolojimin üstesinden gelemiyorum artık