SiriusAb https://hizliresim.com/5zb9x3u Sizce koyu mu diğeri kadar? Böyleyse hamilelik olur mu? Elimde normal gebelik testi yoktu yeni aldım, gebeliği sabah yapcam ama şimdi bunu yapınca heyecan yaptım 🙈 Sanki koyu diğeri kadar…
Aslanmom1 SiriusAb Ben ☝🏻 bu ay öğrendim ovulasyon testlerim böyle çıktı sonra gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı. Adete 3 gün vardı
buse76 SiriusAb 2 gün geciktiyse yapın bence şimdi varsa çıkar ovulasyonds şuan çıktıysa adet geciktiği halde bence var çok belli hemen evdeki testi yapın bence onda da çıkar
Aslanmom1 SiriusAb Var gibi duruyor o zaman test alıp hemen yapın çıkar. Ben adete 2 gün kala ilk idrar olmadığı halfe yaptım koyu çıktı.
SiriusAb buse76 Yaaa gerçekten miii ☺️☺️🥹🥹 Ayy inşallah ☺️ dua edin olur muu 🥰 Valla dayanamayıp yaparım zaten bu gidişle 😅 Ama idrara sıkışık olmak mı lazım test için?
SiriusAb Aslanmom1 Ayyy inşallah pozitiftir 🥰 Bi kaç saate yapayım su içmeden bekleyeyim madem. Belki çıkar 😊
buse76 SiriusAb su içmene felan gerek yok beye yeme içmeyi kesmeye de gerek yok hemen şimdi yapabilirsiniz gecikme olmuş varsa çıkar
buse76 SiriusAb ben henüz gece değilim ama burda gördüğüm kadarıyla adet gecikmesinde o kadar köyü çıkıyorsa gebelik oluyor yoksa çıkmaz diye biliyorum bence hamileseniz bende inşallah bu ay kalırım haftaya cuma kan vermeyi düşünüyorum bende daha test yapmadım
Kapkay Ovülasyon testim hep koyu çıkıyor 8 gündür. Hamilelik testim önce silik çizgiydi 3 gündür negatif bugün lekelenmem oldu ama hala ovülasyon testim koyu çıkıyor bu neden oluyor acaba