Dnzcsgn inşaallah. zaten ben hastane ortamından biseylerden tedirgin olan biriyim ama bu doğum başka birseymis. Birde ben yaptıysam herkes yapar cümlesi var ya 😁😁 o an bı güç geliyor zaten . Hepimiz çok güçlüyüz neleri başarıyoruz kolay olacak inşaallah. Bol dua etmemiz gerekiyor Rabbim ol derse hemen olur . Önce sağlık gerisi hallolur 🤲 çokta düşünüp strese girmeyin olacak olan oluyor vakti gelince . Hamileliğinizin tadını çıkarın 🐣🌼